Tillbaka till startsidan?

Vecka 5, dag 3 - Facebooktyper..


Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
Har läst igenom allihopa och jag kan inte göra annat än skratta. Ärligt talat så finns alla tolv typerna bland mina Facebookvänner, givetvis kommer ni inte att få veta vem som tillhör vilken typ. Men det kan ni nog räkna ut själva, eller? Jag tror att den typen som passar bäst in på mig, det måste nog vara The "Liker". Även om det inte riktigt stämmer heller, för nog skriver jag till mina vänner och postar uppdateringar. Men inte så ofta och det som stod på den stämde bäst in på mig, känns det som i alla fall. Sen vet jag inte vad mina Facebookvänner skulle säga, de kanske skulle placera mig under en annan typ.
 
Vilken Facebooktyp är du? Vilken passar bäst in på dig?
Taggar: 365dagarsutmaning, Utmaningar


Jessica Högberg

Ha ha, den var svår...
Hoppas du får en fin dag!!

Svar: Svår? :) För mig var den ganska enkel. Visste som på en gång vilken som var jag ;) Tack detsamma! :)
Jennie Johansson

| http://lchftrollet.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)