Tillbaka till startsidan?

Olidlig värme skapar en hiskelig törst..




Semester cidern intagen! 
Mina första droppar alkohol sen nyår. Kan säga att jag, verkligen, inte är lika tålig längre, en liten cider ger lite snurr i huvudet på mig. Men nu har jag i alla fall fått i mig en. Egentligen är det fel typ av vätska att dricka i denna hetta, mängder av vatten hade varit bättre. 

Borde börja vänja mig vid lite alkohol egentligen, eftersom att det lär nog bli lite vin, cider och drinkar på färjan åt helgen. Vi är inbokade på att åka färja med pappa och Maritha, det ska bli spännande! 


Cissi

Välkommen tillbaka till bloggandet :D kram

Svar: Haha, tackar! :) Får hoppas att bloggandet håller i sig.. :)
Jag hoppas i alla fall att jag kommer att blogga lite mer ordentligt efter att vi fått huset i september :D
Kram!
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)