Tillbaka till startsidan?

På resande fot..




Ganska härligt att vara och färdas under sommaren.
Synd bara att man inte har en bil med AC, i alla fall en dag som denna. Men KD fungerar också. Vi passerade Höga Kusten och dess ståtliga bro för ett tag sen och är nu påväg igenom Härnösand. Resan går bra och smärtfritt, än så länge, och vi beräknar ankomst i Värmland någon gång unWr kvällen. Vi har inte allt för bråttom utan tar allt mest som det kommer. 

Längtar en skvätt till på lördag då vi ska kliva på färjan till Åland. Ska verkligen bli spännande. Har aldrig åkt sån färja tidigare och jag har aldrig varit på Åland heller. 


Cissi

I härnösand bor jag :D Höga kustenbron är bra fin den oxå ^^ Den är ju tredje största bron i Europa :D Ha så skoj på Åland :)

Svar: Det vet jag att du gör! :D
Åhå, är den det? De visste jag inte.. Sedär! Nu lärde jag mig något nytt :) Vi hade jätte trevligt på vår båttur.. Blev inte att se så mycket på Åland mer än hamnen på Mariehamn :) Men det är ju bättre än inget :)
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)