Tillbaka till startsidan?

Den som väntar på något gott..


 
| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Nu var det verkligen längesen jag skrev något här.
Känner att det är på tiden att skriva ner några rader. Det har hänt en hel del sen sist, bland annat så har vi blivit husägare - äntligen! Vi har hittat det perfekta huset för oss, men vi måste vänta ett tag innan vi får flytta in - men den som väntar på något gott. Jag är lite otålig eftersom att tålamod inte är min starka sida alla gånger, men jag vet att det är värt det i slutändan. Längtar verkligen, och hoppas att sommaren går relativt fort så vi får nycklarna.
 
Annars? Ganska som vanligt, vi har börjat små packa lite grann. Rensar och går igenom sakerna för att se vad vi ska ha kvar, vad som ska säljas och vad som ska ges bort. Vad vi måste införskaffa och hur vi ska göra när vi flyttar in. Finns lite små fix som måste göras men vi har hela livet på oss. Jag är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, äntligen har vi hittat rätt efter över ett års letande. 


Cissi

Grattis till huset :D

Svar: Tack snälla du! :) Känns skönt att äntligen ha hittat vårt hus :D
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)