Tillbaka till startsidan?

Lugna gatan har sina för- och nackdelar..


 
Bloggen har verkligen ekat tomt denna vecka. 
Men så är det då man har varit magsjuk, man orkar verkligen inte sitta vid datorn för att blogga. Är då frisk nu i alla fall, har varit det sen i fredags. Verkligen skönt. Magsjuka är banne mig inte att leka med. I övrigt har det varit ganska lugnt för min del, har inte hänt så mycket och det är jag tacksam för. Skönt med lite lugn och ro ibland. 
 
Har varit runt på så många sidor på Facebook i helgen om att fixa till gamla möbler, renovera hem och fixa och trixa. Kan säga att det har triggat mig ännu mer till att verkligen vilja hitta ett hus nu. Jag hoppas det rasslar in lite hus åt veckan, så man har lite att kika på. 


Jessica Högberg

Nä, magsjuka är ingen lek, skönt att du frisknat till. Håller tumme för hus!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)