Tillbaka till startsidan?

Vecka 10, dag 2 - Årets programledare i melodifestivalen..


Vad tycker du om programledarna i Melodifestivalen i år?
Kan då inte påstå att jag tycker att dem är så bra, de platsade inte riktigt i melodifestivalen. Jag gillar Anders Jansson då han är med i andra program (humorprogram), men han platsade inte alls i detta program. Nour vill jag inte ens prata om egentligen, fy bubblan så sabla tråkig människa. Henne har jag ganska svårt för, för hennes humor är riktigt dålig. Har inte skrattat åt ett enda av hennes skämt. 
 
Jag kommer då inte ens ihåg programledare från andra år, eller nu ljög jag. Jag kommer ihåg Petra Mede, Gina och Danny. De var inte heller speciellt bra eller roliga. Speciellt inte Petra Mede, fy bubblan. 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)