Tillbaka till startsidan?

Vecka 10, dag 6 - Hiss & Diss - Melodifestivalen..


Då var det lördag igen och vi ska hissa och dissa. 
Det bör ju inte vara så svårt för mig att hissa och dissa melodifestivalen, men med mig vet man aldrig. Jag kör på det vanliga med tre punkter under varje och hoppas att jag faktiskt kan få ihop det denna gång. 
 
Hiss: 
- Ibland kan det vara med rikigt bra låtar
- Med rätt programledare så kan programmet bli riktigt underhållande
 
Diss: 
- De flesta låtarna som är med är riktigt värdelösa
- De är oftast programledarna som drar ner programmet
- Det är för mycket hysteri kring programmet
 
Ja, detta var det jag lyckades få fram. Lite tråkigt egentligen att jag inte kunde komma på mer än två hiss. 


Fotograf Annie

Jag håller med dig fullt ut i hissandet och dissandet :P :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)