Tillbaka till startsidan?

Vecka 10, dag 7 - 5 låtar jag gillar från alla år..


5 låtar du gillat från Melodifestivalen, du får välja från alla år.
Då ska vi se om jag kan få fram fem låtar. Spännande, spännande. 
 
Outtrigger - Echo
 
Ammotrack - Raise your hands
 
The Poodles - Night of passion
 
The Ark - The worrying kind
 
Ralf Gyllenhammar - Bed on fire
 
 
 


Cissi

Hehe, har inte sett melodifestivalen på flera år jag.. tyckte det gick utför när de införde alla de där deltävlingarna :/

Svar: Ja, deltävlingarna är verkligen jobbiga. Men det är ju för att det ska vara som en lekstuga. Ju mer pengar man kan tjäna in desto bättre, ungefär. Jag ser melodifestivalen om jag har tid och i år hade jag det :P Jag gillar ESC bättre än Svenska melodifestivalen :P
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)