Tillbaka till startsidan?

Vecka 9, dag 7 - 5 saker som alltid ligger framme..


5 saker som alltid ligger framme trots att du stör dig på dem.
Jag kan säkert lista mycket mer än fem saker, men för tillfället (som alltid när jag gör denna utmaning) så står det still i huvuet. Det är riktigt störande kan jag lova. 
 
- Tv-dosor. Det är så sjukt fult med ett helt gäng med tv-dosor på bordet. Vi har en doshållare som hänger över armstödet på soffan hemma, men inte används den. Varför inte? Ja, bra fråga. Ingen aning. 
- Vissa elektriska apparater, som till exempel vattenkokaren. Den står alltid framme, jag stör mig alltid på den men jag har ingen plats för den någon annanstans än på diskbänken. Jag vill helst ha så lite grejer som möjligt framme, men bor man trångt så får man lära sig att leva med det. 
- Tangentbord. Vi har tangentbord till vår tv-dator och det tangentbordet ligger alltid framme. Helst hade jag velat stoppa undan det i en låda eller stänga in det i tv-bänken. Men eftersom att vi använder den datorn så mycket så blir det mest bara omständigt att lägga undan den. Så då ligger den framme och stör istället.
 
Sen kommer jag faktiskt inte på några fler saker just nu, men tre av fem är ju ändå ganska bra. 


Cissi

Kan hjälpa dig fylla på! Men de med tv dosorna känner jag igen, haha! Hur många gånger jag än lägger dem i korgen på undre hyllan av soffbordet så lyckas de alltid hitta tillbaka upp på bordet! *host älsklingens fel host*

här hemma ligger det alltid capo och gitarrstämmare över hela soffan känns de som xD

sedan får vi inte glömma älsklingens kära kaffekopp som alltid -jag menar alltid- står på skrivbordet, hur många gånger jag än bär ut den i köket!

Min last är väl kläder.. jag gillar att ta fram dem men när de kommer till att vika eller hänga tillbaka dem så är jag rent ut sagt usel på de och istället hamnar de på golvet i sovrummet, inne på toan eller helt sonika på köksbordet de morgnar då jag jobbar :p

Svar: Eller hur? Dessa tv-dosor är fasiken överallt även fast man plockar undan dem. Lätt att det är karlarnas fel ;)
Gitarrprylar och kaffekoppar har vi aldrig framme hos oss. Ingen spelar gitarr och ingen dricker kaffe :P Dock känner jag igen det där med kläder. Fast det är mest min sambos kläder som ligger lite överallt. Han kan verkligen klä av sig vart som helst och bara lämna kläderna i en hög bredvid sig :P Helt knasigt!
Jennie Johansson

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)