Tillbaka till startsidan?

Många tankar kring årstiderna..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Jag saknar verkligen sommaren.
Hösten är fin på sitt sätt eftersom det är så mycket färger ute i naturen, men jag gillar inte att det bara blir kallare och kallare. Första snön har redan fallit här i Piteå, och det är inte uppskattat. Snön får gärna hålla sig borta ett tag till. Nu, från det ena till det andra, så hade jag ju egentligen tänkt skriva om hur jag saknar att fotografera och redigera, men jag har verkligen inte haft tid med det. Huset och allt runt omkring har tagit upp så mycket tid att allt som har med fotografering och dator har hamnat långt ner på prioriteringslistan. Men förhoppningsvis ska jag väl kunna ta mig lite tid snart.
 
Grabbarna har ju påbörjat ingrävningen av fibern. Vi måste gräva ner markslag och märkband på vår egna tomt ut till diket, och där tar PiteEnergi över och gräver resten. Den 30 oktober ska allt vara klart för då kommer de och kopplar in dosan och allt, så då har vi äntligen internet igen. Att leva på mobildata i drygt 2 månader har inte varit kul, och det är verkligen inget jag rekomenderar. Men snart är det över, äntligen! 


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)