Tillbaka till startsidan?

Du underbara..




Jag älskar vår nya säng!
För drygt en vecka sen så kom vår nya säng - äntligen! Då hade vi fått vänta på den i cirka fem veckor, så det var verkligen på tiden. Snacka om skillnad det är i kvalité och kvalité. Helt gudomlig är den nya sängen. Har aldrig sovit så bra som nu, och vaknar utan en endaste liten uns av smärta någonstans. Med den gamla sängen så vaknade man, nästan varje morgon, med värk i rygg, axlar eller höft. Hjärtat hade mest problem, och det är inte speciellt hållbart att vakna varje morgon med smärta. Nu är det en helt annan historia. Jag skulle kunna bosätta mig i den nya sängen om jag så fick och kunde.

Idag har vi haft besök av Hjärtats föräldrar. De har hjälpt till med lite olika saker. Svärmor har hjälpt mig i lägenheten och vi har städat i ordning det absolut sista. Svärfar har hjälpt Hjärtat med att fixa i ordning alla blandare i huset och hängrännorna på framsida hus och garage. Nu är det inte allt för mycket kvar att göra utomhus innan vi kan påbörja renoveringen inomhus. Det är någon nocktätning som ska på plats, påbörja markarbete för breddning av infarten och markslang för fiber som ska grävas ner. Snart så, snart är utsidan redo för vinter.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)