Tillbaka till startsidan?

Full rulle hela tiden..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Nu var det verkligen länge sen jag skrev något här..
Har massor med bilder att visa då vi har blivit klar med renoveringen i sovrummet och har gått vidare till vardagsrummet. Men jag måste sitta vid min stationära för att kunna fixa det - så ni får hålla er till godo med detta inlägg fram tills jag har möjlighet att fixa i ordning renoveringsinläggen. Vad händer annars då? Inte så speciellt mycket faktiskt, vi har haft pappa & Maritha på besök över påsken. Var trevligt och kul att få leka lite värd i några dagar. Annars har det varit fullt upp med renovering av vardagsrummet. På 3-4 dagar kom vi lite mer än halvvägs i renoveringen och våra förhoppningar är att vi ska kunna tapetsera åt helgen.
 
Jag vill få bort renoveringen inomhus nu. Efter vardagsrummet så tar vi en paus från insidan och börjar på utsidan istället. Har en del att fixa i vår/sommar/höst med utsidan. Vi måste få ordning så vi kan sätta ihop alla rum i källaren ordentligt. När utomhusperioden är över så blir det att återgå till renoveringen inomhus. Det finns alltid något att göra när man har hus och jag trivs som fisken i vattnet. Älskar verkligen att bo i hus, saknar inte lägenhetslivet för fem öre..


Cissi

Kul att du uppdaterar! :) Försök att inte stressa på för mycket med renoveringen bara, de försöker vi göra här :) Sedan har man så många planer oxå för varje rum som hinner ändras många ggr, så därför kan de vara lite bra att ta de lugnt oxå så man inte bara kör på och sen kanske man ändrar sig :) Samt att bara kunna bo in sig :D

Svar: Jag försöker uppdatera, men det är inte lätt att komma ihåg bloggen då man har så mycket annat som händer med huset.. :D Men det blir väl ändring på det snart antar jag då vi är klar med renoveringen inomhus just nu, eftersom att ute säsongen har börjat. Då tar vi itu med utsidan och återkommer till insidan åt hösten :D Vi stressar inte, inte ens lite grann faktiskt :D Utan det flyter som på utan problem och de planer vi har haft för rummen har inte ändrats en enda gång.. Ganska skönt faktiskt :D Men som sagt, nu ska vi låta renoveringen på insidan få vara i några månader :D
Det verkar gå ganska bra för er också med huset :D Ni fick en superfint badrum & fixet av köket vart jätte bra.. Har inte hunnit kommentera men är in och läser så fort du uppdaterar! :D
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)