Tillbaka till startsidan?

Jag älskar fina, levande blommor..


| Canon Eos 1100D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 III |
 
Fick mig en bukett med tulpaner av Hjärtat med tillhörande vas..
Den senaste tiden har jag haft riktig dille på tulpaner, kan inte riktigt få nog av dem. Köper på mig en bukett till och från och har ståendes på köksbordet. Allt ser så mycket mer levande ut med lite blommor i en vas. Hade en helt okej dag igår, hade lite besök och sen vart det bara lugnt och skönt. Gjorde inte så överdrivet mycket. Hjärtat bjöd på middag i form av kött, gratäng och sås - riktigt gott var det! Som sagt, en helt okej dag.
 
Idag kommer det mer gäster och det ska bli kul. Kommer släkt som aldrig har sett vårt hus, så ska bli kul att få visa dem runt i vårt lilla renoveringsobjekt.


Cissi

Ja det är så härligt med fräscha blommor inne! Jättefin bukett det där :) Har varit lite dålig själv på att köpa hem, man vill ju inte sätta en fin bukett mitt i röran som är på köksbordet just nu xD

Svar: Nä, det förstår jag :D Blommor är som finast om de får stå i en städad miljö. Då sticker dem ut som bäst :D
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)