Tillbaka till startsidan?

Renovering av kontor, del 1..


 
Det börjar vara dags att visa er lite grann av våra projekt.
Som jag berättat tidigare så har vi byggt upp en vägg i vardagsrummet för att dela av så vi får oss ett kontor. Nu har vi även kommit så långt att vi är, i princip, klar med det rummet nu. Så det är dags att visa er lite bilder. Hjärtat lade ner ofantligt många timmar på att spackla och slipa, för att sen spackla och slipa igen. Efter det vart det några vänder till med spackling och slipning innan han och svärfar kunde dra igång och tapetsera. Det där rummet har fått så oändligt många timmar av Hjärtats tid att det vore fan om det inte vart bra!
 
Jag är i alla fall super nöjd, och jag tänkte att jag skulle visa er lite mer bilder i ett annan inlägg. Stay tuned, för imorgon kommer ännu mer bilder från detta projekt.


Cissi

Snyggt ju :D blir ju riktigt bra det där, kul med en färgklick oxå :)))

Svar: Tack! :D Det är superduper bra.. Längtar bara tills alla möbler och alla hyllor och andra prylar är på plats så man verkligen ser att det är ett kontor! :D Jag riktigt älskar tapeten! :D
Jennie Johansson

| http://cississaga.blogg.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)